FAQ

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de contactpagina.



Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar dat is mislukt. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar service@houseofartists.nl, bel ons op +31 (0)78 610 11 89 of start een chat.

Kan ik bij House of Artist ook telefonisch bestellen?
Nee, u moet helaas direct in onze winkel kunnen betalen en telefonisch gaat dit helaas niet lukken.

Hoe vind ik de juiste maat?
Check onze maattabel om jouw maat te bepalen. Als je aankoop niet goed past, kun je het artikel retourneren. Volg de instructies onder Retour- en ruilbeleid.

Hoe kan ik online bestellen?
U kunt winkelen op maat, kleur, stijl of bezorging via de menubalk van de winkel. Klik op de afbeelding om naar de pagina met productdetails te gaan voor specifieke informatie. Let op: prijzen zijn vermeld in euro's, inclusief 21% btw. House of Artists berekent verzendkosten voor standaard verzendingen en retouren van alle artikelen.

Om een artikel aan je winkelwagen toe te voegen, selecteer je de maat (indien van toepassing) en klik je op 'Toevoegen aan winkelwagen'. Klik op het winkelmandje rechtsboven om de artikelen in je winkelmandje te bekijken. U kunt daar ook uw items verwijderen. Rond je bestelling af. Klanten moeten zich registreren en belangrijke velden invullen. Selecteer de gewenste betaalmethode. Lees a.u.b. onze algemene voorwaarden voordat u een bestelling plaatst.

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet verkocht of verhuurd. Voor het verwerken van je online bestelling hebben we je naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig. Indien nodig wordt deze informatie gedeeld met een betalingspartner om uw bestelling te controleren.

Als we tijdens de reguliere controle iets abnormaals of verdachts met betrekking tot de bestelling opmerken, nemen we voor uw eigen veiligheid en bescherming telefonisch of per e-mail contact met u op om de informatie te controleren.

Geeft House of Artists garantie op het artikel/de stof?
We streven ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij bieden een jaar garantie vanaf de datum van aankoop als het product een fabricagefout heeft. Mocht er iets mis zijn met het artikel, laat het ons dan weten via de contactpagina.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt een e-mail sturen naar service@houseofartists.nl, bellen met +31 (0)78 610 11 89 of een chat starten. Wij zijn geopend tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.30 uur, met uitzondering van feestdagen.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Onderaan de nieuwsbrief staat een knop waarmee u zich kunt afmelden voor onze nieuwsbrief. Of ga naar onze contactpagina.

Bij wie kan ik terecht met vragen of problemen?
Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Stuur gerust een mail naar service@houseofartists.nl, bel +31 (0)78 610 11 89 of start een chat.